ندارد
75 دقیقه
ندارد
عمومی
همانطور که می دانیم، کسبوکارهای خصوصی بر اساس مشتریمداری در حال فعالیت هستند. درواقع دانستن اصول مشتریمداری یکی از نیازهای اصلی امروز در تمامی سازمانهای خصوصی و حتی دولتی بوده و احترام به ارباب رجوع و مشتریان از دیرباز به عنوان یکی از مهمترین نیازهای یک واحد شناخته میشود. مشتری مداری را میتوان به معنای تحقق انتظارات مشتری از کارکنان و رفتار آنها دانست. پیش بینی نیازهای مشتریان و ارائه خدماتی فراتر از انتظار و ... میتواند حد بالایی از مشتری مداری باشد.
این دوره آموزشی به ویژه به موضوع مدیریت مشتریان شاکی پرداخته است. نکته ای شاید بارها شاهد بودیم این است که بسیاری از کسب وکارها، به دلیل عدم رضایت مشتری با شکست مواجه میشوند، درحالیکه شما با رعایت اصول مشتری مداری خواهید توانست به راحتی آنها را نه تنها جذب کنید بلکه آنها را وفادار نیز نمایید. مشتریان، نارضایتی خود از محصولات یا خدمات کسب و کار و یا واحد صنفی را معمولا به طرق مختلفی از جمله بصورت تلفنی، پیامک، ایمیل و ... نشان خواهند داد. در این میان کلمات شما باید احترام را به مشتری منتقل کند. شما موظفید در مقابل هرگونه رفتار آنها با احترام برخورد کنید و با مشتریان ناسازگار کنار بیایید. به آنها زمان دهید تا مشکلشان را با شما در میان بگذارند. صبور باشید و به شکایت مشتری به عنوان ابزاری سودمند، برای جلوگیری از تکرار دوبارهی آن مشکل نگاه کنید.
ندارد.
کلیه واحدهای صنفی